I Wish 6

Autor: Maggie Rbd
Časť: 6.


Liam
S chalanmi sme sedeli v obývačke a rozprávali o koncerte, čo máme mať dnes večer v klube Harryho strýka Dream Life. Vôbec som ich nepočúval. Rozmýšľal som iba nad Samanthou. Čo asi robí?
„Haló. Zem volá Liama. Zobuď sa," snažil sa ma prebrať Louis.
„Čo? Čo sa deje?"
„Iba sme sa bavili o tom dnešnom koncerte a ty nás evidentne nepočúvaš."
„Rozmýšľal som... "
„... o Samanthe. Nemám pravdu?" zamiešal sa do toho Harry.
„Harold neprovokuj!"
„Takže som mal pravdu. Vedel som to." Už som to nevydržal. Vyšiel som hore po schodoch a zavrel som sa v izbe. Niekto zaklopal.
„Môžem?" Bol to Zayn.
„Áno."
„Je ti niečo?"
„Ale nie."
„Je, vidím to na tebe. Poslednú dobu sa stále chováš čudne. Stále nás nepočúvaš a chodíš ako mŕtvola, bez života. Máš ju rád, nemám pravdu?"
„Je to mne tak vidno?"
„Hej. Vždy keď ju vidíš, oči ti žiaria ako malému dieťaťu. Ale neboj sa, všimol som si to iba ja."
„Čo mám robiť?"
„Pozvi ju na náš koncert. Uvidíš, že bude rada."
„Díky, brácho."
„Nemáš začo. A inak o pol hodinu odchádzame do toho klubu, tak sa nachystaj." S týmito slovami odišiel z izby. Radšej som začal, lebo mi to dlho trvá. Rozmýšľal so, čo si mám obliecť. Nakoniec som sa rozhodol pre modrú kockovanú košeľu, šedé rifle a biele tenisky. Zbehol som dole schodmi, kde už všetci čakali okrem Zayna.
„Pohni si, nebudú tam na nás čakať," kričal Niall, aby ho trochu poponáhľal.
„Veď už idem. Nemusíš kričať na celý dom." Hneď bol pri nás a my sme mohli ísť. V klube sme boli za chvíľu. Museli sme si pohnúť, aby sme to stihli. Prišli sme akurát a začali sme chystať veci. Reproduktory, svetlá, hudbu. Keď sme mali všetko hotové, zavolal som Samanthe.
„Áno?"
„Ahoj Sam, tu je Liam."
„Liam? Odkiaľ máš moje číslo?"
„Tvoja mama mi ho dala. Nielen mne, ale aj chalanom," povedal som pomaly, pretože som tušil povie.
„To vážne? Mala by som s ňou vážne porozprávať." Pri tých slovách som sa začal smiať. Je naozaj zábavná. Potom mi došlo, čo som sa jej chcel spýtať. Hneď som sa jej to spýtal a na moje prekvapenie povedala áno (nie, nepožiadal som ju o ruku). Povedal som jej základné pokyny a ešte som sa jej spýtal na meno. Napísal som si ho na lístoček a podal barmanovi. Povedal som, že po ňu pošlem auto okolo piatej. Keď som zrušil hovor, pozrel som sa na hodinky. Mám ešte dve a pol hodiny. Dosť času na prípravu. Ešte sme mali generálku a keď bolo pol piatej, bar sa otváral. Zašli sme do zákulisia, presnejšie do šatne, kde sme čakali na začiatok koncertu.

Samantha
Vošla som dovnútra, kde už prebiehala rušná debata medzi chalanmi. Liam zatvoril dvere a všetky oči sa otočili na mňa.
,,Ahoj Sam," zvolal Harry a objal ma. Takto to išlo po poradí. Posledný ma objal Liam a povedal:
,,Som rád, že si prišla." Bolo mi to čudné. Tie slová akoby vyslovil s veľkou láskou. Ale veď on má Danielle. Nemohol sa do mňa zamilovať. Počkať, povedala som, že má Danielle? Skoro som zabudla, že sa s ňou rozišiel. Nezaoberala som sa tím ďalej a sadla som si na gauč vedľa Nialla.
,,Dobre, že si prišla," povedal Louis. Ja som naňho hodila zmätený pohľad.
,,Prečo?" opýtala som sa.
,,Liam už bude konečne ticho. V jednom kuse o tebe hovorí, že ťa chce vidieť."
,,To vážne?" pozrela som na Liama. Ten vstal a tresol jednu Louisovi po hlave. Musela som sa zasmiať. Ten Louisov výraz ´la to za čo bolo. Potom už radšej bol ticho. Rozprávali sme sa. Chceli vedieť všetko o mne a o Slovensku. Po chvíli prišiel majiteľ.
,,Chalani, na stage." Išla som za nimi, ale majiteľ ma zaviedol dopredu pred pódium. Začala hrať hudba a chalani vybehli na pódium.
,,Ahoj. My sme One Direction a sme tu na prianie majiteľa. Prvá pieseň sa volá Heart Attack a je z nášho nového albumu. Túto pieseň chcem venovať nášmu dnešnému hosťovi Samanthe," povedal Liam a ukázal na mňa. Ja tomu neverím. On mi venoval pieseň. Začali spievať. Počúvala som slová piesne. V ducho som si ich prekladala do slovenčiny. Nemožné. V slovenčine ten song hovoril o tom, že som mu zaútočila na srdce a že ma chce (nie to čo si myslíte :P). Nemohol sa do mňa zamilovať. Keď mi pošepkal tie slová do ucha, tuho ma objal, teraz tá pieseň, pri ktorej sa stále na mňa pozerá. Uvidíme. Možno mi to povie. Posledná pieseň bola Nobody Compares. Dospievali a odišli do zákulisia. Išla som za nimi.
„No, aký sme boli?" spýtal sa s úsmevom Harry.
„Boli ste úžasný. Tie piesne boli nádherné. Ale mám jednu otázku."
„Akú?"
„Liam, prečo si mi venoval práve pieseň Heart Attack?" opýtala som sa a pozrela mu do očí. Videla som ako ním trhlo. Chytil ma za ruku a odtiahol nabok, aby nikto nepočul o čom sa rozprávame.
„Vieš... je to ťažké... musím ti niečo povedať." S očakávaním som naňho pozerala.
„Ja som sa zamiloval."
„Vážne? A ktorá je ta šťastná?" spýtala som sa a začala sa smiať.
„Sam, tou šťastnou si ty." Prestala som sa smiať a vypúlila naňho oči. Teraz mi to už všetko dáva zmysel. To ako sa ku mne choval, čo pre mňa robil. Zrazu mi chytil oboma rukami tvár a pobozkal ma. Jeho pery boli také mäkké a zároveň teplé. Jeho bozky som opätovala s rovnakou láskou. Počuli sme výkriky, odtrhli sme sa od seba a uvideli okolo nás vysmiatych chalanov od ucha k uchu, ktorý tlieskali. Bolo na nich vidno, že sú z nás šťastný. 

Komentáre

  1. Je to suprove :* milujem tieto tvoje poviedky a hlavne Dancefloor
    *kajush

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jásne Zayn,žéééé
    diky :)
    a ináč terka máš ask?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som ale už tam nie som.. nemám na to ani čas .. ak chceš tak email, alebo Fb... na mojom blogu nájdeš Fb stránku k blogu

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť