I Wish 8

Autor: Maggie Rbd
Časť: 8.

Samantha
Sníval sa mi nádherný sen. Snívalo sa mi, že som pobozkala Liama, teda vlastne on mňa. Ale to bol iba sen. Chcela som vstať z postele, ale nedalo sa. Otočila som svoje rozospaté oči doprava a naskytol sa mi pohľad do Liamových hnedých očí, ktoré ma sledovali. 
„Ako si sa vyspala, zlatko?" spýtal sa ma a usmial sa na mňa tým svojim okúzľujúcim úsmev. 
„Skvele. Sníval sami úžasný sen."
„Hej? A aký?"
„Snívalo sa mi, že si ma pobozkal. Myslela som si, že to je iba sen, ale teraz vidím, že to je skutočnosť." Zasmial sa a tú skutočnosť potvrdil bozkom. Bozkávali sme sa asi päť minút, ale mne to pripadalo ako večnosť. Pri každom bozku som cítila, ako sa topím. Vedela som, že som zamilovaná, ale že až takto? 
„Liam," zašepkala som medzi bozkami.
„Áno?"
„Som hladná." Odtiahol sa a začal sa smiať. Pozerala som naňho, ako na idiota. Keď ho prešiel záchvat smiechu, pozrel sa na mňa a znovu sa začal smiať. Ja som sa zdvihla a vykročila ku dverám.
„Hej, počkaj. Prepáč," kričal za mnou.
„Poď teda dole, ty hladoš,"  zašepkal mi do ucha a už trielil dole schodmi. Ja som zo smiechom nasledovala. V kuchyni už sedel Harry a Niall, ktorý sa už napchával. Usmiala som sa a išla si urobiť hrianky. Vtedy prišiel do kuchyne aj Louis. 
„Dobré ránko," zazíval. 
„Dobré," zamrmlala som.
„Aj mne jedny. A s mrkvou, prosím." Jasné, celý Louis. Všade strká tú svoju mrkvu. Tak som teda urobila dve porcie. Jednu pre seba a druhú pre Louisa, samozrejme s mrkvou. Položila som to na stôl.
„Díky. Si poklad," usmial sa a dal mi pusu na líce. Liam naňho škaredo zazrel.
„Ale no ták. Bola to len pusa na líce. Snáď nebudeš hneď žiarlivý?"
„Ja nie som žiarlivý." Iba som nad ním prevrátila oči. Sadla som si a začala jesť. Keď som dojedla a išla umyť riad, do kuchyne sa dovalil Zayn. 
„Dobré ráno."
„Dobré," zvolali sme zborovo. Začal sa hrabať v chladničke a vybral si jogurt. Pozrela som sa na hodinky. Jedenásť. Už by som mala ísť domov. Mama sa bude o mňa báť. 
„Už by som mala ísť," upozornila som chalanov. Rozlúčila som sa s nimi a Liam ma odviezol domov. Dal mi rýchlu pusu a odišiel. Zrazu mi zapípala SMS.
„Prepáč, že som tak rýchlo odišiel. Však vieš, nahrávanie. I love you, darling :)"
Odpísala som: 
„Viem, viem ty moja hviezda. Uvidíme sa dnes u mňa okolo šiestej, okej? Love U too :-*" Za chvíľku mi prišla odpoveď.
„Ok. Bye my little angel." Usmiala som sa. 
„Mamí, som domá," zakričala som, ale odpovedi som sa nedočkala. Prišla som do kuchyne, kde na stole bol položený papierik.
„Gratulujem. Išla som pracovne do Európy a vrátil sa až za dva mesiace. Postaraj sa o dom a kľudne si zavolaj chalanov. Všetko naj moje zlatko. Mama :*"
Všetko naj? Ahá, ja mám tento mesiac 18. Skoro som zabudla. Som rada, že si spomenula, ale vedia a tom vôbec chalani? Možno im to už mama povedala. Vybehla som do izby, prezliekla som sa a vrátila sa do obývačky. Zapla som telku, kde práve bežali noviny. Zdvihla som sa, že si pôjdem pre pitie, keď moderátorka začala hovoriť veľmi zaujímavú tému. Otočila som sa a čítala titulky, ktoré boli snáď cez celú obrazovku. Vtom niekto zazvonil pri dverách. Otvorila som ich a stál tam poslíček. Mama si predplatila samé bulvárne časopisy, aké čítam iba ja. Podpísala som sa a zavrela dvere. Rýchlo som si prezrela titulky a všade som bola ja a Liam, ako máme prepletené prsty. Otvorila som jeden a tam sa písalo:
Zpevák skupiny One Direction, Liam Payn (19) prichytený s neznámym dievčaťom. Žeby to bola jeho nová priateľka? Kto vlastne je to záhadné dievča? Dozviete sa v ďalšom čísle.
Čože? Chodíme spolu iba deň a už sme na titulke. Tomu nemôžem uveriť. Začal mi zvoniť mobil. Nicole. Čo asi chce?
„Ahoj," ozvalo sa z druhej strany.
„Ahoj. Čo potrebuješ?" spýtala som sa.
„Videla si dnešné noviny?"
„No?"
„Všade iba ty a Liam. Chodíte spolu?" spýtala sa ma prísnym hlasom. 
„Nebudem ti to hovoriť cez telefón. Príď ku mne za takú polhodinku, okej?"
„Dobre. Tak čau."
„Ahoj," zložila som. Hneď som začala upratovať. Akurát som bola na poschodí, keď zazvonil zvonček. Zbehla som dole a otvorila. Dovnútra vletela ako tornádo Nicole.
„Ahoj."
„Ahoj," odvetila som. 
„Tak?"
„Čo?"
„Už mi to povieš?"
„Oh, hej." Zaviedla som ju do obývačky, usadila na gauč a začala.....

A/N:
Takže dnes to je dlhšia časť. Enjoy, MaggieRbd


Ahojte. Prepáčte, že je časť tak neskoro. Život študentky nieje vôbec malina. Samé písomky atď. Každopádne časť je na svete a mňa začínajú bolieť prsty :D
Love ya, Sam:*

Komentáre

  1. Ak máš záujem, na mojom blogu prebieha súťaž o najlepší blog. 
    Prihlášku nájdeš tu:
    http://best-story-1d-jb.blog.cz/1309/sutaz-o-najlepsi-blog-prihlaska

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť