I Wish 11

Autor: Maggie Rbd
Časť: 11.


Samantha
„Zavolám vám," zakričala som sa za nimi. O chvíľku za mnou prišiel doktor s tým, že okolo šiestej ma pustia. Hneď som schytila mobil a volala Niallovi. 
„Ahoj," ozvalo sa z druhej strany. 
„Ahoj. Už viem kedy ma pustia," povedala som. 
„Počkaj, dám ťa na reproduktor. No spusť," povedali všetci naraz. 
„Takže bol tu doktor a hovoril, že okolo šiestej ma pustia."
„Dobre, takže pre teba príd...," nedokončil, pretože ho prerušil Louis. 
„Takže po teba prídem," povedal veselo. 
„Okej. Mne to nevadí," odvetila som. 
„Okej. Okolo tej šiestej Louisa čakaj."
„Dobre. Ahoj."
„Čau," povedali naraz a zavesili. Kuk na hodinky. Hmmm, pol šiestej. Mám čas. Chvíľku som si poležala a potom som sa začala chystať. Akurát som sa stihla obliecť, keď niekto zaklopal. 
„Ďalej," povedala som. 
„Už si?" spýtal sa ma Louis. 
„Hej, môžeme?!!
„Môžeme," odvetil a vyrazili sme. Louis sedel za volantom a ja na mieste spolujazdca. Po ceste mi rozprával samé smiešne zážitky z ich tour a ja som sa smiala ako ešte nikdy. Keď sme prišli k nim, pomohol mi s taškami a vošli sme dnu. Ešte stále sme sa smiali a keď sme videli, čo sa to tam deje, stíchli sme. Ja som na mieste zamrzla a pustila tašku čo som mala na rameni. Moje oči sa začali plniť slzami a ja som sa rozbehla na záhradu.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť