I Wish 12

Autor: Maggie Rbd
Časť: 12.

Moje oči sa začali napĺňať slzami a ja som sa rozbehla na záhradu. Sadla som si na lavičkku a tvár zložila do dlaní. Zrazu som pocítila, že si niekto ku mne prisadol. Zdvihla som hlavu a vedľa mňa sedel Zayn. Usmial sa na mňa a hneď som bola uväznená v jeho náručí. Slzy sa znovu vydrali na povrch a ja som sa mu rozplakala na rameno. Stále ma objímal a hladkal po chrbte. Po chvíľke som prestala a odtiahla sa od neho.
„Je to idiot," povedal.
„Nezaslúži si niekoho ako si ty," usmial sa na mňa. 
„Vďaka, Zayn," úsmev som mu oplatila. Ešte chvíľu sme tam sedeli a rozprávali sa, keď prišiel za nami Louis. 
„Poď, Sam. Predstavíme ťa dievčatám. Práve prišli," usmial sa a chytil ma za ruku. Postavila som sa a so Zaynom v pätách vošla dnu. V predsieni stáli dve dievčatá. Jedna vysoká bruneta s hnedými očami a druhá menšia blondínka s výraznými modrými očami. Hneď ako ma uvideli, bežali ma privítať.
„Ahoj. Ja som Eleanor, ale volaj ma El," objala ma bruneta.
„Ahoj. Ja som Samantha. Teší ma," objatie som jej opätovala.
„Ahoj. Ja som Perrie."
„Ja som Samantha," usmiala som sa.
„Tak ty si to dievča, čo nám ich tak pobláznilo," šibalsky sa usmiala El. 
„Je mi to ľúto," smutne sa usmiala Perrie. Nevydržala som to a znovu sa rozplakala, ale teraz do náručia báb. Tie ma zobrali hore, do hosťovskej izby. Položili ma do postele a objali. Bola som taká unavená, že so ihneď zaspala. Zobudila som sa až ráno na nieči šepot. 
„Ale no ták, El. Iba malý žart," počula som Louisa. 
„Nie Loui. Je unavená a vysílená. Nechaj ju spať, lebo ti unesiem všetky mrkvy a aj Kevina," vyhrážala sa El. 
„Nieeeee, moje mrkvy a Kevin, nieeee," kričal Louis. 
„Nechajte ma spať," zavrčala som. 
„Vidíš, Louis? Zobudil si ju." Posadila som sa a pozerala na nich ako sa hádajú. Vzdychla som si a vstala z postele. Vošla som do kúpelne, naplnila vedro studenou vodou a vyšla von. Keďže sa stále hádali, nevšimli si ma. Pristúpila som k nim zozadu a vyliala to na nich. Šokovane sa otočili a ja som na nich vyplazila jazyk. Zrazu El vybuchla do smiechu a Louis sa šibalsky uškrnul. behala som očami z jedného na druhého. Nič som nechápala. Louis si ma hneď prehodil cez plece a utekal so mnou dolu. Kričala som, smiala sa a metala, ale nič nepomohlo. Vybehol na záhradu a mne všetko došlo.
„Louis, opováž sa," zakričala som, ale bolo to prd platné. Už som letela do bazéna. Vynorila som sa a zazrela naňho. Smial sa a váľal po zemi. Urazene som vyšla von a odula spodnú peru. Vošla som dnu a všetci sa evidentne na mne dobre zabávali. Sadla som si ku stolu a stále som sa tvárila urazene. Boli tam všetci až na... neho. Nechcela som naňho myslieť. Nie teraz. El sa na mňa súcitne pozrela. Jemne som sa na ňu usmiala. Úsmev mi však zamrzol vo chvíli, keď do miestnosti vstúpil Liam. Odvrátila som pohľad, aby som sa naňho nemusela pozerať. Cítila som ho. Jeho pohľad. Chcela som sa otočiť a povedať tie dve najdôležitejšie slová, ale niečo mi v tom bránilo. Bez slova som vstala a vyšla na terasu.
„Sam," ozvalo sa za mnou. Pomaly som sa otočila a ocitla sa tvárou v tvár Liamovi. 
„Čo chceš?" vypľula som naňho.
„Prosím, Sam, odpusti mi," pozrel na mňa smutne.
„Prečo by som mala?"
„Pretože ma miluješ a ja teba tiež. Neviem prečo som to spravil, možno to bol iba úlet, ale chcem aby si vedela, že ťa milujem a milovať budem," povedal a vrátil sa späť dnu. Ja som tam ostala stáť ako prikovaná. Nezmohla som sa ani na jedno slovo. Vtom som ucítila niečo na líci. Tie mne tak známe slzy. Moje nohy to nevydržali a musela som sa posadiť. Verím mu? Dám mu druhú šancu? Sama som nevedela. Nakoniec som sa tiež vrátila dnu.

A/N:
Ďalšia časť na svete. Už iba 4 dieli do konca :) Enjoy, Maggie Rbd


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť